יום שני, 26 בדצמבר 2022

זִכְרוֹן אמנוּת 11 כמין הֵפֶך של הרישוּם של

 


כמין הֵפֶך של הרישוּם של אביבה אורי. כאילו מוכרח להיות הֵפֶך, הכמעט-לא-יודע, הלא-נֶחרץ, המֵימי, האֵדי, הכמעט הֶבֶל, כל ההפך הזה, כאילו בתוך כמעט כדור-הארץ-נושֹא-הכֹּל של אביבה אורי. 

ואולי אין בו כלל זִכְרוֹן הרישוּם של אביבה אורי, אולי הוא רק מין רוּחַ זמן, לעצמה, לא זקוקה לרישום של אביבה אורי. מעוֹפֶפֶת בהֵפֶך הזמן. 

ואולי הוא כמין יוֹמְטוֹב שאומר "בְּרֹאשִׁי צִפּוֹר". בהֵפֶך זמן צִפּוֹר מצַייץ. 

 

 

 

רישוּם של עתליה שחר, קרן שפע (2021), עפרונות אקוורל ונתז מים ספונטני על נייר. מהתערוכה "רישום ברצף" בסדנת ההדפס ירושלים, במסגרת הביאנלה לרישום בירושלים.

ולידו שלושה רישוּמים של אביבה אורי, ארץ קטן/מקיא ארסו..., התפוררוּת, ארץ עִם אוקינוס נשפך.

 

[״..."בְּרֹאשְׁךָ נִכְנַס זְבוּב", עוֹד

שָׁר צִפּוֹר, "בְּרֹאשִׁי צִפּוֹר", אָמַר

יוֹמְטוֹב...״, מתוך שיר אביב, יאיר הורביץ]

 



                                                


 

 

מתוך התערוכה "רישום ברצף" בסדנת ההדפס ירושלים, במסגרת הביאנלה לרישום בירושלים.

עתליה שחר, קרן שפע (2021), עפרונות אקוורל ונתז מים ספונטני על נייר










 שלושה רישומים של אביבה אורי
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה